Patatesli Yumurta

patatesli omlet
Mutfakta ilk yaptığım yemek omlet olduğu için blogumda ilk olarak yumurtalı bir tarif paylaşmak istiyorum.


Sabah kahvaltısını hazırlarken elimdeki malzemelere baktım ve patatesli yumurta yapmaya karar verdim.  Kişi sayısına göre malzemeleri artırabilirsiniz. Ben kardeşim ve benim için iki kişilik hazırladım.


Malzemeler (2 kişilik):

1 adet küçük patates
2 yumurta
1 çorba kaşığı yağ
Yarım çay kaşığı susam
Yarım çay kaşığı çörekotu
Bir miktar kaşar peyniri
Tuz

Yapılışı: 
Patatesi soyup, yıkayıp, çok minik küpler halinde doğrayın. Yağı tavada ısıttıktan sonra tuzladığınız patatesleri ekleyin. Birkaç kere karıştırarak, patatesleri kızartın. Bir kasede yumurtayı ,çörekotu, susam ve kaşar peyniri ile çırpın. Pişmiş patateslerin üzerine çırpılmış yumurta karışımını dökün.
İsterseniz üzerine pul biber de serperek servis edebilirsiniz.

Afiyet olsun

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder