Brokoli Salatası

zeytinyağlı brokoli salatası

Brokoli kalsiyum ve K vitamini ile kemik sağlığını korur. C vitamini ile bağışıklık sistemini güçlendirir.
Araştırmacılar brokolinin kanserden koruduğunu söylüyorlar. Damar sağlığını koruyarak kalbin sağlıklı bir şekilde çalışmasına yardımcı olur.

Bunca faydası olan brokolinin lezzetine de ben bayılıyorum. Rabbimin yarattığı tüm sebzeler harika çok şükür. Brokoliyi ben genelde yoğurtlu yaparım ama bu sefer değişiklik olsun dedim ve farklı bir şekilde hazırladım.

Zeytinyağlı Brokoli Salatası Tarifi için Malzemeler
Yarım kilo brokoli
2 çorba kaşığı zeytinyağı
Yarım limon
2 diş sarımsak
Tuz

Zeytinyağlı Brokoli Salatası Tarifi Yapılışı
Brokoliyi parçalara ayırıp, yıkayıp, kaynar suda 10 dakika haşlayın. Pişmiş brokoliyi süzün. Suyunu atmayın çorba yapımında kullanmak üzere kenara ayırın, ben öyle yapıyorum.
Brokolinin üzerine sarımsağı, tuzu, zeytinyağını ve limonu ekleyin.
Afiyet olsun sofranız gülücüklerle ve sevgiyle dolu olsun.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder