Kiymali Ali Nazik Tarifi

Kiymali Ali Nazik Tarifi. Patlican fiyati dusmusken ve biraz da lezzetlenmisken Ali Nazik yapayim dedim. Suzme yogurdu da kendim yapiyorum çok güzel ve dogal. Bizim ucuncu kisi çocuk oldugu icin Ben bharat kullanmadim isterseniz kiymaya baharat da ekleyebilirsiniz. 

Kiymali Ali Nazik Malzemeler(3 Kișilik)
300 gr kiyma
3 kasik sivi yağ
1 soğan ince doğranmiș
1 sivri biber kucuk dogranmis
1 domates küp dogranmis
Tuz
1 tatlı kasigi biber salcasi
3 patlican
1 dis sarimsak
1 su bardaği suzme yogurt

Ali Nazik Yapilisi 
Kiymayi yagda muhurleyin sonra sogani ve biberi ekleyin kavurun. Domatesi ve salcayi ekleyin biraz daha kavurun. Tuzunu ve baharatlari ekleyin. 
Patlicanlari kozleyin. Tavaya kozlenmis  patlicanlari koyun, ezin, Tuz ilave edin. Tavayi ocaktan aldiktan sonra suzme yogurdu ve dovulmus sarimsagi ekleyin. 
Ben üç tabak üç porsiyon hazirladim. Tabaga once begendiyi koyun uzerine kiymayi koyun. 
Afiyet olsun. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder